Welcome to my world

If you happen to enter here,I'll trap you within my heart.

The fay asked me a long time ago: "Will it be a black or a white masque?That"s only for you to decide..."

Will you stay by my side 'till I find the answer?

It may as well be in your own heart.
Will you open your heart for me?

joi, 19 mai 2011

A red balloon to the sky



Iti amintesti versurile mele din trecut?
Ce ciudata e lumea vazuta de sus...
E cenusie ca un cer inainte sa ploua.
Ce maini reci aveai, ce ochi frumosi
Ai zambit privindu-ma.
-Alergam vantul printre copaci- ti-am spus,
dar nu ai raspuns. Iti amintesti?
Nu era Vara, ningea usor sau ploua,
Ce frumos siroia apa, de pe buzele mele pe tine
-Credeai ca te vei ineca in amurg- ti-am spus,
si ai raspuns usor ninsorii sau ploii
Credeam ca ma voi ineca in abisul din tine,
sferic si gol.
Iti amintesti ca te-am asteptat mereu,
alergam vantul prin craci, norii pe cer,
si am ramas agatata de soare?Nu era Vara.
O pata rosie pe cer.
Nu. Da. Nu.

letter for A.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu