Welcome to my world

If you happen to enter here,I'll trap you within my heart.

The fay asked me a long time ago: "Will it be a black or a white masque?That"s only for you to decide..."

Will you stay by my side 'till I find the answer?

It may as well be in your own heart.
Will you open your heart for me?

duminică, 1 mai 2011

 
Iti amintesti cum ne-am intalnit atunci,demult? Ningea greu si simteam fulgii apasandu-mi inima.Se auzea in departare, in noapte, in negura scartaitul unui tren.
Stateai pe banca fumand, priveai tigara lunga, tinuta elegant in stanga. La ce te gandeai?
Si nu mai venea trenul...
Ti-am privit fata frumoasa, gatul suplu, buclele aproape negre putin mai lungi, stranse sub sapca,dar, totusi, atarnand rebele, de ce aveai ochii tristi?
Vroiam sa vad fulgii topindu-se in ochii tai, picurand pe obraji si barbie.
Din spatele geamului de sticla te-am privit indelung. Poate visai...un fluture albastru de zi pierdut in noapte, cautand lumina.
Am batut usor din aripile transparente in vant si mi-am luat zborul.
Ai clipit adormitor in urma mea, prin vis. Ai zambit.

Iti amintesti cum ne-am intalnit atunci, demult?
Ningea peste trupul meu intins pe pamant, batand usor din aripi, facand ingeri pe zapada.
for M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu